Monday, April 5, 2010

Bermain dengan Minda-Game Hebat?

Bermain dengan Minda-Game Hebat?

Pernah anda dengar permainan minda? Sesuatu yang baru untuk anda? Bermain dengan minda adalah salah satu cara menerokai kehebatan minda kita secara menyeluruh.

Salah satu permainan menarik adalah Permainan Khayalan..he..he..pernah dengan permainan mimpi? Atau Lucid Dream iaitu teknik kawal mimpi? Lucid Dream satu teknik kawal mimpi yang luar biasa sebab kita boleh jadi apa kita mahu dan kita boleh ‘cipta’ satu dunia baru di alam mimpi seperti yang kita kehendaki, kita yang ‘menguasai dunia mimpi kita sendiri’.

Pun begitu, permainan khayalan yang saya katakan ini jauh lebih mudah dikuasai berbanding Lucid Dream. Anda hanya perlukan angan-angan dan visualisasi. Permainan khayalan ini menggabungkan teknik visualisasi, keyakinan, affirmasi dan kesedaran diri. Paling menakjubkan tentang permainan khayalan ini adalah ia mampu mengubah situasi yang kita alami sebagai contoh kita seorang yang takut untuk bercakap di depan kawan-kawan kita kerana risau kita akan ditertawakan dan malu di hadapan khalayak ramai.

Anda boleh mengubah apa jua keadaan setelah mengetahui teknik-tekniknya ini :

(Lucid Dream merupakan teknik khas dan rasanya lebih baik anda belajar dari yang pakar dan diberikan ijazah, wewenang untuk menyampaikan ilmu ini)

*Saya tidak mahu dikatakan sebagai pemotong jalan sebab memberikan kursus sebegini merupakan sumber pendapatan sesetengah orang, saya menghormati hak mereka. Terima kasih.

Dan permainan khayalan ini juga terpaksa saya tidak sampaikan pada umum kerana privasinya yang dilindungi. Kadang-kadang kita harus menyembunyikan sesuatu demi kebaikan semua pihak. Harap maaf.
Post sebelumnya iaitu bahagian teknik-teknik telah dihapuskan demi menjaga privasinya. Sekian.

No comments:

Post a Comment