Monday, February 13, 2012

Salam Untuk Tahun 2012! & Domain Percuma Lagi?

Selamat malam. Hai semua! Apa khabar anda disana? Pertama-tama, maafkan kami kerana sudah lama membiarkan blog ini sepi tanpa sebarang update, masing-masing sibuk di luar. Sedar tak sedar, sudah pun tahun 2012..sudah 2 tahun usia blog ini..he..he..kalau bayi masih merangkak lagi..masih baru dan masih mentah dalam mengharungi arus blogging tanah air. (orang lain, sebelum 2012 dah ucap tahun baru, ini sudah 13/02/2012 baru nak ucap..haish..nasiblah.)

Kembalinya saya (penulis blog) dalam area penulisan ini adalah untuk menunaikan janji Master D..janji harus ditunaikan ye tuan-puan..he..he.. :-)

Saudara/i pemilik Blog Kalam Hati, Tahniah! Anda menang DOMAIN PERCUMA!. Boleh lihat blog beliau di Kalam Hati Blog.

Entri beliau yang menyebabkan beliau layak menerima Domain Percuma ini.

http://intizhar-kalamhati.blogspot.com/2010/10/lagi-domain-giveawaygiveaway-domain.html

"Sebenarnya Giveaway Domain ini sudah pun lama ditutup secara rasmi dengan pemenang yang telah pun mendapat domain, bagaimanapun atas sebab Master D telah berjanji akan memberikan domain percuma ber duration setahun pada semua yang join, maka kami akan menunaikannya secara satu demi satu."

So, kepada pemilik Blog Kalam Hati, sila email saya di Alessandrorahman@ymail.com dengan title "Claim Domain Free". Kemudian saya akan terangkan pada anda bagaimana hendak claim free domain (tempoh setahun) ini. Itupun kalau anda masih inginkan domain ini. Cabutan telah di buat oleh wakil komuniti Blog Didozel Dot Com dan nama anda yang bertuah naik dalam cabutan ini.

-Tahun 2012 adalah tahun Naga Air menurut Kalendar Cina, tahun penuh daya saing dan usaha"
-Pada blogger yang hendakkan Domain Percuma, teruskan santai bersama kami, kerana kami akan memberikan lagi Domain Percuma selepas kesemua blogger yang layak mendapat domain telah mendapat domain percuma mereka.--Sampai jumpa di lain coretan semua, selamat malam, mimpi indah..^___^

1 comment: