Tuesday, July 31, 2012

Nak cakap pasal apa ye?

Hmm..tak taulah nak cakap pasal apa buat masa ini..exam pun dah datang ni..hari sabtu dan hari ahad ni exam lagi..fuh...exam dan exam melulu..ha..ha..sekarang aku kerja kat dk com, kedai cyber milik seorang guru..dah 2 bulan rasanya..sekejap masa berlalu kan..kalau nak kenal lebih lanjut, rajin rajinlah cari kat tab di atas ya..rasanya tab penulis tu dah huraikan tentang aku..walau pun mungkin belum menyeluruh lagi..adios..

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete