Sunday, August 15, 2010

Trademark Didozel Dot Com

Mulai 14 Ogos 2010, secara officialnya logo rasmi blog akan digunakan untuk setiap gambar dan apa juga bentuk hasil karya asli dari Didozel Dot Com.


Logo rasmi ini adalah sepenuhnya milik Didozel Dot Com oleh Alessandro Rahman.

p/s- Logo ini tidak dihasilkan menggunakan photoshop dan lain-lain software, hanya direka khas menggunakan microsoft office + paint sahaja tetapi hasilnya tetap lawa bukan? ^___^..inilah nilai sebuah kekreatifan, tanpa software canggih pun, kita mampu menghasilkan sesuatu yang unik.

p/s/s- Ada yang nak tempah logo seperti ini dari saya? Warna tulisan tu boleh pilih, manakala warna shining tu pula boleh pilih, apapun warna yang anda inginkan. Cuma bagi saya gambar anda untuk dijadikan flatform melukis logo itu sahaja. Tempahan dibuka sekarang! Ianya adalah Percuma! Hanya untuk 5 tempahan awal sahaja, sebab saya masih busy nak exam, kalau nak banyak-banyak lepas exam saya boleh hasilkan untuk anda. ^___^

-Anda boleh guna logo dan letakkan di setiap gambar anda sebagai trademark...pasti lawa..he..he..

5 comments:

  1. hoho.. rb nak juga.. boleh? rb org yg ke-2.. haha

    ReplyDelete
  2. Boleh, apa salahnya..he..he..email satu gambar ke Alessandrorahman@ymail.com dan bila dah siap nanti saya akan email logo tu balik..he..he..color nak apa?

    ReplyDelete
  3. nanti ye bro.. tgh tggu kot2 ada nasib/rezeki [ sbb join contest cik farah ], sbb nak tukar domain.. nanti rb inform lain ye.. thanx..

    ReplyDelete