Wednesday, April 20, 2011

Peluang Naikkan Traffic Untuk Blogger!

Selamat malam semua, lama juga tak update blog ni kan..bersawang je..sorry semua :-D.

Okaylah, artikel kali ni khusus untuk Bagaimana Nak Naikkan Traffic Blog, banyak follower tak semestinya banyak traffic, itu yang kita kena ingat..he..he..sikit follower tak semestinya sikit traffic..apapun artikel ini dibuat untuk cabaran IKLAN FREE yang mana blog seorang Blogger Otai iaitu Encik Faizal Syukri @ Peja telah pun membuat pengumuman untuk para blogger yang ingin mengiklankan blog mereka secara percuma di blog beliau..

Tapi sebelum blog kita tersenarai, harus mengikuti syarat-syarat yang telah beliau tetapkan. Syarat pertama sudah pun dipatuhi, blog ni tak ada semua unsur-unsur negatif, porno, politik, perkauman dan lain-lain unsur termasuk syirik dan khurafat..he..he..

Syarat kedua adalah menulis sebuah artikel yang harus mempunyai back link ke artikel pengumuman iklan free di blog beliau..okey..its done!

Syarat ketiga pula adalah banner.. hah ini dia..lawa tak?







he..he..siap promote sekali banner dalam artikel ni..^__^

Syarat keempat, akan dibuat sejurus artikel ni di publish kan dengan jayanya.. Thanks!

Hah, nampak tak kaitannya disini? Apabila kita mendapat peluang untuk iklankan blog di Blog Seorang Master, jangan lepaskan peluang tersebut, sesungguhnya itulah peluang keemasan dan dapat menaikkan ranking traffic blog kita..yang mahu turut diiklankan di blog beliau, apa lagi, jom klik


www.faizalsyukri.com

sekarang!

6 comments:

  1. ya betul saya setuju betul ni...tidak semestinya banyak follower banyak la traffic

    ReplyDelete
  2. Ya, yang penting kita kena mantain traffic, bukan follower..he..he..

    ReplyDelete
  3. Oh, banner tu dalam format gif..so memang animated banner..^___^, boleh guna software online untuk hasilkan animated banner.. ^___^

    ReplyDelete
  4. huhuhu..nak join tapi takde banner, leh tlun buatkan? free ek..ekekeke..

    oh ya, result domain ga tu dah keluar ke?

    Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

    Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

    ReplyDelete
  5. Cik Puan Hady, tak perlu banner, Encik Faizal Syukri sendiri yang sediakan banner.. ^___^.. cubalah..^___^..pergi link yang memaparkan syarat-syaratnya..

    Pasal Result Domain tu memang dah lama keluar, tapi baru dua blogger yang dapat domain, ini disebabkan pihak kami busy sangat, tambahan pula saya belum terima makluman lanjut dari penaja domain iaitu Master D, so kami akan bincang dulu macamana, susah nak jumpa beliau sekarang ni, sebab outstation, maklum saja perantau sejati..he..he..

    ReplyDelete