Tuesday, June 22, 2010

Copy & Paste Contest

Copy & Menang : Sungguh mudah, anda perlu copy & paste sahaja untuk memenangi TIGA buah MP3 Player
Untuk maklumat lanjut, layari www.rkurl.com/117hw
Penaja utama : Raja Kamil, www.akuseorangblogger.com


Tarikh tutup penyertaan :

31 Julai 2010

Maklumat Hadiah

MP3 Player ini sangat funky.
Berkapasiti 2 GB
Amat ringan.
Comel.

Baru sebentar tadi diri ini buka email dan tiba-tiba ternampak antara banyak-banyak email tu, ada satu email unik dengan title "Cabaran Copy & Menang !!!"

Saya pun apa lagi, terus buka, baca punya baca, akhirnya sampai ke laman web www.akuseorangblogger.com, laman web yang dimiliki oleh Raja Mohd Kamil Raja Rosli atau Raja Kamil atau RK.

Kepada yang tak tahu(blogger mesti tau punya..he..he..), beliau ni Otai dan Master dalam bidang internet ni.(bab2 jana pendapatan online)

Beliau juga moderator untuk Wang Cyber iaitu himpunan atau Komuniti Usahawan Internet Malaysia. Wang Cyber ni kalau tak silap milik Shuth.

Korang boleh check salah satu laman web beliau disini

Banyak produk beliau ni, jom kita tengok sedikit sebanyak apa yang beliau telah keluarkan selama ini.

- Panduan Adsense For Domain (AFD)
- Aku Seorang Blogger
- Rahsia USD50 Sehari
- Teknik Pemasaran Email
- Duit Mudah Di Internet
- RM 1774 Dalam Masa 24 Jam

Hebat kan? Mestilah. 10 thumbs up untuk RK. Banyak lagi yang telah beliau hasilkan tapi tak dapat nak listkan semua disini.

Salah satu sebab saya join contest ni, adalah sebab simple, best dan dianjurkan oleh seorang blogger berjaya iaitu RK dan juga untuk up traffic blog yang baru nak menapak di dunia online ni, maklum orang baru alias newbie yang baru nak belajar lah katakan.

He..he..sempoi je contest ni..kan?

Biarpun tak menang, sekurang-kurangnya aku mencuba juga..so pada yang nak join, klik-klik yang mana patut ye. ^__^..sama-sama kita join contest hebat ni..mana tahu rezeki anda kan?

Sebab bagi saya "Anda lihat perkara sedia ada dan tanya mengapa, sedangkan saya mimpikan sesuatu yang belum wujud dan katakan mengapa tidak?"

Aikk? Apa kena ayat ku diatas? Ha..ha..merapu lagi..tak ada kena mengena ye adik-adik. Ia adalah kata-kata peransang pembakar semangat diri ini untuk berjaya melalui cara dan perjalanan yang telah dipilih..he..he..dah berjaya esok..korang tahulah..

Sambil baca entry ni, jangan lupa baca post saya yang lain..he..he..stay tunned with Tamparuli Blogger On-line guys..

No comments:

Post a Comment