Sunday, June 13, 2010

Special Thanks To Azreen!

Terima kasih pada Azreen sebab sudi menolong diri ini dalam membuat box yang ada dibawah banner tu..supaya korang semua boleh ambik code tu anda paste di blog korang.

So, korang tak yah tunggu aku untuk reply message korang dan bagi code baru boleh paste kan? Kini, anda hanya perlu copy and paste dan tinggalkan pesanan yang dah ambik.pastu tu, nanti time online, aku pula akan copy and paste blog korang. Tak ada banner? Anda boleh membuatnya dengan amat simple dan mudah.

Saya sedia bantu..he..he..

Merasa ada juga blogger diluar sana yang masih tak tahu nak pasangkan box tu (sama dengan saya sebelum ni..), saya sedia bantu anda, sama seperti saya yang dibantu oleh seseorang, saya juga bersedia bantu anda untuk buat banner anda...

So, kalau anda rasa nak tahu cara-caranya, boleh message saya secara online, di ym tu, kalau nampak tengah online tu, klik2 dan message kan pada saya.

Rasanya itu je untuk kali ni..

Moga anda sihat selalu. :-)

No comments:

Post a Comment