Monday, October 4, 2010

Adakah anda rasa ini merupakan sebuah photoshop atau khayalan atau kreativiti?

Apa pendapat anda? Perhatikan gambar diatas. Sekali imbas nampak besar gila telur-telur tu kan? Rasa-rasa ori tak telur tu?

Jawapannya : Ya!

Perhatikan dengan saksama ruangan dapur tu. Ia adalah ruangan dapur buatan yang kecil dan direka khas bagi menempatkan telur-telur tu, kemudian gambar di zoom in dan image pun di capture. Smart kan? Tak payah pakai photoshop, telur pun boleh jadi seakan-akan besar..^__^

Untuk pengunjung Didozel Dot Com, anda inginkan logo dan badge percuma yang menarik? Copy and paste logo scary di bawah ini hanya di Didozel Dot Com, kerana saya sendiri yang reka dan hasilkan hallowen logo ini. Kalau sudi ambil ya. Anda boleh lekatkan di dalam gambar anda dan juga mungkin untuk gambar-gambar scary milik anda untuk menambahkan elemen seram...hihi..hihi..ha..ha..



Saya sediakannya di dalam dua style, anda boleh pilih satu yang mana anda suka atau kedua-duanya sekali. Format kedua-dua logo ini adalah PNG. Nak cipta logo anda seperti ini? Boleh tempah dari saya hari ini. ^__^. Anda ciptakan imaginasi anda, seperti mana yang anda inginkan logo anda itu dan saya akan berusaha sehabis baik untuk membuat logo impian anda itu hari ini. Cepat-cepat sebelum pelancaran mega ebuku design, sebab lepas pelancaran, harga tempahan akan meningkat.

Hubungi saya melalui email Alessandrorahman@ymail.com atau tinggalkan komen anda di ruangan komen di bawah.Terima kasih.

No comments:

Post a Comment