Friday, October 15, 2010

Golden Blogger Awards

Selamat pagi. Entri ini diuruskan oleh encik autoposting ya.

Update kali ini saya ingin memperkatakan mengenai satu award iaitu Golden Blogger Awards. Sebenarnya dah lama dah saya dapat award ni, dah lupa siapa yang bagi. Sorry ya.

Okaylah, ini dia award yang dikatakan limited edition awards. Kenapa? Nilai sendiri..he..he..


Lawa kan? Nak tak award ni? Boleh, sila datang ambil ya.

Saya akan bagi award ini pagi nanti, melalui pemberitahuan di shoutbox anda, pada yang tak dapat message boleh juga ambil. Award ini untuk anda semua, sahabat-sahabat onlineku..^__^. Gold color ni, jangan..he..he..

Disini, saya nak tag beberapa VVIP Didozel Dot Com :

1- Alinac
2- Kak Floellen
3- Bos
4- Cik Imun
5- Keen
6- Long Haffiz (Coretan Perantau)
7- Panadol
8- Padin
9- Wan Hazel
10- Farhana

Okay, dah lepas syarat. Syaratnya hanya satu, iaitu kena tag 10 orang blogger..he.he..okay, saya pass kan pada anda semua pula ya. Pada blogger lain yang tiada nama disini, anda juga boleh ambil. Awards ini untuk kita semua, untuk semua blogger se Dunia..se Malaysia dan se Sabah. ^___^

No comments:

Post a Comment