Friday, October 15, 2010

Didozel Dot Com Akan Di delete Dari Akaun Blogger.

Entri ini kemungkinan sekali entri ter last bersama blogger.com, secara kronologinya entri didozel dot com buat masa ini tidak akan ada lagi penambahan. Ya, inilah yang terlast sekali bersama dengan blogspot.com

Didozel Dot Com akan menutup akaun blogger ini sehari selepas keputusan Domain Giveaway dikeluarkan. Penyertaan untuk mengikuti Domain Giveaway masih dibuka lagi, jangan risau. Pada yang belum menghantar url anda ke email saya, boleh check disini.

Ini kerana Domain Giveaway masih dibuka sehingga 14 November 2010. Cepat join jika mahukan domain untuk blogspot.com anda hari ini. ^___^

Setelah tamat Domain Giveaway ini dan keputusan pemenang telah dibuat serta settle semua urusan domain, maka anda tidak akan lagi jumpa Didozel Dot Com di alam Blogspot.Com ini.

Terima kasih kerana setia mengunjungi Didozel Dot Com pada platform blogger ini. Nampaknya hujung bulan ni kena cash out sekali lagi semua fulus mania hasil pendapatan blog ini. ^___^

Arigatou kerana menolong tingkatkan traffic, sudi mengunjungi ke sini dan sebagainya. Blogspot.Com, saya undur diri. Thanks for the support i had along and through the way my journey as a blogger my friends.

Saya minta maaf sekiranya ada yang sakit hati pada saya secara sedar tak sedar, mungkin kerana marah tak balas kunjungan, saya minta maaf sangat, bukan niat tak hendak membalas kunjungan tapi maklum saja, saya ada ratusan link, ratusan blog yang difollow dan list blogger. Semuanya mencecah ribu dan saya bukanlah blogger sepenuh masa sehingga sempat untuk melawat beribu blog setiap hari, kerana saya juga masih terikat dengan komitmen sebagai seorang pelajar dan penulis.

Sebelum terlupa, dulu ada orang komen pasal ruangan komen yang di bawah setiap post tu. Ya, terdapat masalah dengan komen form tersebut sebab saya guna intense dan default comment sekali, so kadang-kadang ianya bercelaru dan pandai pula memadamkan beberapa komen-komen lain, sebab masuk email saya, ada komen, bila nak buka dah hilang pula. So, di kesempatan ini, saya minta maaf kalau ada yang terasa saya padam komen anda, bukan, ianya adalah masalah komen form.

Untuk hal-hal lain yang berlaku, mungkin kasar bahasa dan lain-lain, saya tidak tahu bagaimana, tapi mungkin ada yang sakit hati. Saya mohon maaf dan ampun.

Pada yang menyokong saya, kawan-kawan, VVIP, thanks, Didozel Dot Com akan tetap hidup!. Itu pasti!

p/s- Aktiviti Blogwalking akan tetap dilakukan sementara menunggu hari penutupan dan lepas dah back up semua file. Adios....

Ikhlas,
Alessandro Rahman.

No comments:

Post a Comment